DjB

Alla inlägg under november 2008

Av Bettan - 26 november 2008 22:21

Tiden går fort. Bara 42 dagar kvar tills jag fyller 20 år. Känns som att det var inte så längesen jag fyllde 18 år.
Hade aldrig någon fest när jag fyllde 18. Raz och jag hade nästan precis brutit förlovning och förhållande så ingenting kändes bra. Satt bara hemma hos en polare och glodde hela kvällen.

Men nu när jag fyller 20 ville jag ha en stor fest där alla mina vänner kom...
Men hur många kom på min studentfest? 9 stycken av 40 bjudna dök upp. Inte ens hälften svarade om de kunde komma eller inte, trots att jag vet att de fick medelandet. Flera stycken som sa att de kunde komma, kom aldrig. Hörde inte ens av sig. De andra kunde inte ens smsa mig för att sejja grattis. Vad är det för vänner? :(

När ni tog studenten och när ni fyllde år så kom jag. Och trots att jag var bortbjuden någon annanstans samma dag så dök jag faktiskt upp. Jag ringde och smsade alltid till er! Men det kommer jag inte göra längre. Ni har inte brytt er så mycket om mig. När man skriver såhär i bloggen och är ledsen och nere och inte alls mår bra. Då plötsligt "finns" ni där för mig. Men när man behöver prata. Då har ni helt plötsligt inte tid. Då ska ni städa, eller handla o.s.v Vad är viktigare än vännerna?

Vill bara att ni ska veta hur besviken och ledsen jag är :( Fruktansvärt besviken är jag.
Ni har ingen rätt att kalla er för mina vänner! :(

Av Bettan - 24 november 2008 22:19

Är ett tag sedan jag skrev i bloggen. Ska försöka bli bättre på det här.

Skriver nästan varje dag i bloggen på garaget.org.


Men som sagt. Ska försöka bli bättre på det här...

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards