DjB

Alla inlägg under juni 2007

Av Bettan - 29 juni 2007 15:38

Ikväll ska jag festa fan mä gänget. Antingen blir det nere på stranden mä fyllebad ;) Eller så blir det hemma hos Källe.

Båda går precis lika bra *ler*

Jag har hört att jag är en jävel på att festa så fort jag fått någon öl ;) Haha.



Du kan ta mig från Landskrona men inte Landskrona från mig <3

Haha. Bebbe är ju inte lite full där ;) Jag är bara smålullig än ;)

Bebbe är den som gör miner. Jag har svart och blondt hår ;) Inte nitade alls ;)




Källes växt har växt till sig rätt bra... Sj tycker jag att han kan slänga ut den endå... Men han vägrar. Men vafan. Det är hans liv, inte mitt... ;)


Av Bettan - 23 juni 2007 16:46

Midsommar var rätt okajj. Satt hemma och glodde in i väggen... Men kunde varit värre... Haha.


Har nästan precis duschat och sminkat mig lite lätt... Ska in till Landskorna och träffa Bebbe. Sen ska vi festa fan ikväll alltså.. Det blev ju inte av igår eftersom hon var i Hörby mä sin mamma...


Ska försöka snacka mä en polare ikväll oxå om hyran av en festlokal som vi vill hyra och ha fest i ;)


Nej, nu måste jag dra. Vill inte bli fyrkantigt. Haha.

Saknar dig Ricky. Men snart är du hemma igen.. Peace <3

Av Bettan - 10 juni 2007 00:00

Igår var jag på En polares studentfest... Kim heter han =D Det var skoj. Många från hans släkt och nästan alla i umgänget var där. Solbränd blev man dock under dagen. Men det hör nog till eftersom jag blev solbrän i fjol på Lasses studentfest oxå ;) Jag blev ju inte lite full heller. Haha. Sprang omkring mä min "storebror" Robs studentmössa hela kvällen ;) Men jag var söt i den ;) Därför fick jag ha den *S* Jag vill ju oxå ta studenten =( Men ett år går fort *ler stort*

Här nedan kommer två bilder från festen igår... Den ena är på Kim (Han som tog studenten) Och den andra är på min "lillasyster" Kita och jag(i studentmössan) ;)

Av Bettan - 4 juni 2007 21:27

Har inte skrivit på ett tag. Men är så att jag har legat hemma och varit sjuk den senaste veckan... Förra veckan körde jag hem min bil från jobbet. Färdiglackad och polerad ;)

Dock har jag ställt över den på mamma och ställt av den. Blir billigare om den står på mamma. Och det är synd att den ska dra pengar när jag endå inte har något körkort... =( Men det kommer det oxå förhoppningsvis...



Såhär ser min Mazda ut nu:

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards