DjB

Alla inlägg under januari 2008

Av Bettan - 22 januari 2008 18:12

Tog och sammlade till mig mod att prata mä mitt ex igår. Han förstod vad jag kände. Men efter mycket prat så kom vi överens om att vara vänner tillsvidare. Han tyckte det var jobbigt att höra mig gråta över telefonen och kändes sig hjälplös. Men nu i efterhand känns det bra att ha berättat det för honom.

Älskar dig vännen <3 Det vet du!

Av Bettan - 21 januari 2008 20:44

JAG BLIR GALEN!!!

Har äntligen bestämmt mig för att gå vidare i livet vad gäller kärleken. Jag kommer alltid älska Raz lika mycket som förr oavsett vad.

Men vi är bättre som vänner och det vill jag inte förstöra.

Men tror ni inte att jag får upp ögonen för ett tidigare ex nu?! FAN ALLTSÅ!

Jag vill berätta det för honom, men jag vet inte om jag ska. För då kanske det bara blir fel tillslut?

Mellan honom och mig tog det slut av fel anledningar. Jag gjorde slut mä honom för något som jag trodde var mitt fel att det hände. Men jag var bara offret. Det har jag insett i efterhand. Men gjort är gjort. Kan inte vrida tillbaka tiden precis :(

Jag vet alltså inte vad jag ska göra eller vad jag kan göra!

Av Bettan - 19 januari 2008 13:27

  • När fyller du år?

    7 Januari.

  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?

    20!!! :D

  • Hur brukar du fira din födelsedag?

    De två senaste födelsedagarna (18 och 19) Firade jag inte.

  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?

    Nej. Det endå är då pengar till tatueringarna.

  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?

    Tatueringen jag har på skuldran. (Den jag belv mest glad och nöjd över)

Av Bettan - 8 januari 2008 16:45

Igår väcktes jag ca 05:45 på morgonen mä sång och presenter.

Åkte senare mä mamma till Skurup där hon släppte av mig så att jag kunde ta tåget mot Landskrona 07:25. Var i Landskrona 09:15 och gick upp till Inegmar och Sandra. Satt och snackade mä Sandra tills Inegmar kom hem från jobb vid ungefär vid halv 11 tiden. Gjorde oss iordning och sen gick vi ner till Riverside Tattoo & Piercing. Johan ritade lite på min skiss och sedan satte jag mig i stolen. Ingemar stack upp till Janne och Sandra stannade kvar hos mig. Klockan 12:00 började vi. Konturerna gick bra. Sen gick vi och och rökte. Frågade Johan om det var försent att ha den i färg. Eftersom jag egentligen bara skulle ha den skuggad (Black 'n' Grey) men det var inte försent. Han var bara tvungen att skugga den annorlunda... Så jag bestämmde mig för att ha färg ;) 13:27 var vi klara mä den. Och kan sejja som så att det inte var något vidare skönt att färglägga den. Eftersom han "bankar" in färgen på ett helt annat sätt då än om den vore svart... Den gick på 1200:-

Av Bettan - 2 januari 2008 21:31

Ut mä 2007. In mä 2008.

Då var 2007 slut och 2008 börjat. Mycket som har hänt under året. Både bra och roliga saker, men oxå mindre bra och jobbiga saker. Men det var då. Och nu är nu...


Det är många som har bett mig att uppdatera bloggen. Och jag ber om ursäkt för att jag inte gjort det. Det är bara så att den senaste tiden har varit jättejobbig på många olika sätt. Det är inget jag vill prata om. Men nu är det som sagt nytt år, ny början och sådär ja ;)


Idag är det då den 2 Januari 2008. Om 5 dagar (måndagen den 7 januari) åker jag in till Riverside tattoo & piercing i Landskrona och gör min andra tatuering. Fyller 19 samma dag... Men det är jag inte så jätteintresserad av tyvärr...

Om 6 dagar (tisdagen den 8 januari) så börjar jag jobba igen *suck* Jag vill verkligen inte. Men jag är vell illa tvungen :( Det är bara ett halvår kvar... Inte ens det. Kommer en massa lovdagar och februari lovet...

Den 5 Juni tar jag äntligen studenten. Förr sa jag att jag aldrig skulle plugga vidare. Aldrig i hela mitt liv. Men saken är den att jag funderar jättemycket på att söka en utbildning i danmark. Men måste nog jobba ett tag först för att ha råd mä utbildningen. Utbilningen är tatuerare. Det är 3 år på eftergymnasie... Piercingutbildning är hur lätt som helst att få här i Sverige... Det hade jag oxå tänkt ta... Men får se hur det blir...


Den 28 december 2007 så piercade jag en till i naveln. Har nu en uppe och en nere... Nästa är bröstvårtan... Har även skissat klart min trejde tatuering så den tar jag mä mig nu på måndag när jag tatueras för att få ett cirka pris på den. Eftersom den ska vara helt i färg oxå...


Jag lovar att jag ska försöka uppdatera myyyycket oftare...

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards