DjB

Alla inlägg under oktober 2008

Av Bettan - 17 oktober 2008 20:57

Vad håller du på mä?!
Förstår du inte sj att kommer råka illa ut en dag så som du beter dig? :/

Jaja...
För ett tag sendan blev jag och en tjejpolare ovänner. Det var strax efter japmeet. Helt plötsligt kallade hon mig för en falsk hora. Jag var en slampa, slyna, fet, äcklig, en feg jävel osv. Förstår inte vad fan hon höll på mä. Sa att jag "skulle råka illa ut" om jag visade mig i Landskrona.Men jaja. Gick så långt att jag nästan polisanmälde. Men tänkte att det inte var lönt för de skulle inte göra något åt saken.
Blockerade henne och hennes kille överallt. Tog ett tag sen började hon smsa mig och ville prata och ville vi skulle vara vänner igen.
Visst kunde jag prata mä henne. Jag är inte den som vill vara otrevlig. Hon började skicka gästboksinlägg men sen kallade hon min bästa vän för lögnare, när jag vet att han talade sanning om det. Sen helt plötsligt var jag "äcklet" igen.
Det måste vara något fel i huvudet å henne. Man gör bara inte så... Hur kan man vara så labil?
Det är synd. Hon var en fin människa. Men ingen jag skulle kunna umgås mä igen. Bara hoppas att hon inser vad hon håller på mä :/

Men nu är hon blockerad igen. Och är det så att hon börjar ringa eller smsa igen så bytar jag mobilnummer. Jag orkar bara inte mä det längre :/

Anyway! Har fortfr inte hittat lyktglas till bilen än :( Känns rätt hopplöst. Bakluckan är det itne så farligt mä. Men vill gärna ha hela lyktor därbak snart... Ingen som vet vart det finns? Har kollat på många skrotar i skåne utan att ha hittat något :(

Kram på er sålänge!

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards