DjB

Alla inlägg under maj 2007

Av Bettan - 31 maj 2007 12:12

Börjar må bättre nu... Är inte alls lika öm i kroppen och febern har sjunkit. Dock har jag fortfr ont i halsen. Hoppas det är bättre imorrn. Är ju skogsstamp på lördag =D Då vill jag ravea loss ;)

Av Bettan - 29 maj 2007 21:19

Inatt vaknade jag av åskan och kunde knappt somna om igen :( (åskrädd)

Åkte till jobb men precis innan frukost blev jag dålig... Fick fruktansvärt ont i halsen, huvudvärk och öm i exakt hela kroppen... Men det hindrade inte mig från att göra klart bilen. nu är den hemma och färdiglackad. Nu ska jag bara blåsa rent motorrummet och städa den invändigt  *suck*


Men nu har jag till och mä feber *neeeej*


Nu har det börjat åska igen och jag har en obeskrivlig huvudvärk :'(

Av Bettan - 21 maj 2007 21:40

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på länge. Men har nästan inte varit hemma alls...

I torsdags åkte jag in till Landskrona och tog det rätt lugnt... Senare på kvällen stack Bebbe och jag och festade hos Källe. Kan säga att jag inte mådde något vidare bra dagen efter =( Men det får man ta =)


På fredag var det "Unga röster Landskrona" i stan... varade även på lördagen...


På lördagen var vi återigen på Unga röster i Landskrona... Festade på kvällen... Bebbe stannade kvar i teaterparken och danskade medans jag stack hem till en chattkompis vid tattoostudion. Det var skoj. Jag och sex andra killar ;) Det var bara Martin jag kände där ;) Martin förljde mig senare tillbaka till teaterparken och hämta Bebbe. Han fick en kram och rätt som det var så stod vi och kyzztes. Jävlar vad han kan kyzza *faller ihop*


Men nu hade jag tänkt skissa vidare på min tatuering... =D

Av Bettan - 16 maj 2007 00:00

Dagen har gått sådär bra...

Sitter och pratar mä Sammy i telefon nu. Har snackat sen 22:00 ;)

Av Bettan - 13 maj 2007 00:32

Idag vaknade jag väääldigt tidigt.. Bebbe och jag stack ut till Roddarna (Road Riders Mc Landskrona) och kollade på deras mopperace... Var rätt skoj. Sen tog jag tåget hem. Vara bara hemma och bytte om och sen satte pappa och jag mig i oldsen och körde till crusingen i Ystad. Jag öningskörde oldsen (andra gången) Gick bra nu ocå. Köra från klockan sju till klockan elva på kvällen. Helt slut var jag. Men skoj var det verkligen =D

Av Bettan - 11 maj 2007 11:37

Lägg ner attityden farbor blå. Lägg ner...

Jag sa lägg ner attityden farbror blå. Lägg ner...


Jag ser dig hettsa till våld på en demonstration.

Får en tänkande människa att helt tappa tron.

Tänk till nu för fan för visst har du förstått?

Att man får skörda dem frö som man en gång har sått.


Så du borde lägga ner attityden farbror blå. Lägg ner.

Jag sa lägg ner attityden farbror blå. Lägg ner.


Jag sa broder se upp. Det är bäst du passar dig. Farbror blå har kommit för att haffa dig. Syster se upp. Nån som kommer straffa sig. Farbror blå har kommit för att haffa dig. Rättvis rättegång kan ingen skaffa dig. Så lägg benen på ryggen och akta dig. Nu har farbror blå kommit för att haffa dig kommer rättsystemet aldrig backa dig.

När lagens väktare, ser en tänkande människa blir dem äcklade.

Ser dem ett självförtroende vill dem knäcka det.

Nära packet respekt. Storebror han klipper till direkt och uppträder nonstörande kommer snuten och spöar vederbörande. För att lära dem ett lämpligt uppförande. Lära packet respekt. Vi satt flera timmar i sträck.

Hotar med våld men du går alltid fri.

Ni sa att han föll men du vet att ni slog.

Så tänk till lite grann sen så fattar du nog.


Att du borde lägga ner attityden farbror blå. Lägg ner.

Lägg ner attityden farbror blå. Lägg ner.


När allting händer vart är du då?

Lägg ner attityden farbror blå. Lägg ner!



Av Bettan - 9 maj 2007 20:12

Långtråkig dag. Somnade på lektionen. Varit irriterad hela dagen. Small nästan L på käften idag. Trött på allt. Ger snart upp. Men ler endå! Vill bara härifrån. Men helst inte till Landskrona. Vart?

Av Bettan - 7 maj 2007 22:14

Idag åkte jag till jobb som vanligt... Fast blev lite försenad (Tack vare mamma)

Imorse fick jag jätteont i mellangärdet som mamma kallade det. Själv vet jag inte vad det är för något =S Vid 12 åkte jag hem p.g.a yrsel.

 Blir det inte bättre får jag ju kolla upp det. Men imorrn hinenr jag inte. ska ha nationellaprovet i matematik då...


Den 2 Juni ska jag till Tingvalla och se på Lasse Stefanz mä några polare... Ska bli skoj :D

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards