DjB

Alla inlägg under juni 2008

Av Bettan - 25 juni 2008 22:40

JAG HATAR MIG SJÄLV!!!!!

Jag är totalt jävla värdelös. Är inte till någonting. Jag bara fittar till allting.


Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Tord! Jag vill inte vara någon annans än din. Jag ber om ursäkt för att jag ljög om vart jag sov. Men hade jag sagt vart jag sov så hade du vell blivit sur för det!?

ÄLSKAR DIG! FATTAR DU DET?


Fan att jag förstör allting!!!

HATAR MIG SJÄLV

Av Bettan - 22 juni 2008 18:31

Hela heljen har gått rent åt helvete. Småtjabbade mä Tord i fredags. Så det slutade att jag som hemma hos Gizmo och Hannah. I lördags ringde han och vi pratade. Men sen sa han något som sårade mig lite. Där bestämde jag mig för att köra hem under dagen. Min bästa vän Raz ringde och tyckte inte jag skulle vara ledsen så vi stack ut på krogen. Det var trevligt fram tills en tjej smsade mig. "Hbg ikväll" och jag svarade "helvete heller" och där gick allt fel. Hon missuppfattade en mening och trodde jag var svartsjuk. Och när hon då påstod det kom allt från min sida. Jag sa vad jag tyckte och tänkte om henne.
Vid halv ett (tror jag) ringde Tord och frågade vad fan jag höll på mä. Tårarna kom och jag ville bara lägga på och sticka därifrån.

Om du bara visste hur mycket jag älskar dig Tord! Att varenda jävla minut är jobbig utan dig!! Att jag inte vill vara någon annans än din! Fattar du?!? Jag vill vara DIN!!!!

Men när man tänkte efter blev det för mycket för mig när du var där mä Malin, Fia och Kim. Det blev som en kniv i hjärtat. Jag litar på dig till 10000 %. Men när man får höra hur de hängde efter dig som en jävla svans överallt i Hgb?
Jag vill bara att du ska hålla om mig och sejja att jag inbillar mig.

Jag vill inte leva mitt liv utan dig! Fattar du!?!
Jag tar hellre mitt liv än att förlora dig.
Det är därför jag fick en knäpp igår. Jag är så jävla rädd att förlora dig en gång till och det orkar jag verkligen inte. Utan dig finns inget att kämpa för :'(

Jag älskar dig Tord! Snälla förlåt för allt!

Av Bettan - 2 juni 2008 13:45

Det var ett tag sedan jag skrev. Har haft mycket att tänka på bara.

Jag är ledig fram till torsdag nu. Då tar jag studenten :D Äntligen!


Har hänt en del nu senaste veckorna.

Hannah och jag blev hotade i fredags. Hoppas han skäms som gjorde det. jag nämner inte hans namn här. Men en sak ska han ha jävligt klart för sig. Hotar man mig och mina vänner är det han som råkar illa ut! Så det ska han ge fan i! Men han skäms nog. För ha sa inte ett enda ord när han såg mig på stationen i Landskrona.

Nog om det!


Ajja. Nu ska jag gå in och titta på teve en stund innan jag börjar städa.

Vill ni snacka så smsa. Är inte något vidare pratglad idag...



Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards