DjB

Alla inlägg under november 2007

Av Bettan - 19 november 2007 21:41

Innan hade jag ju bara motivlackerat sidorna och bakluckan på min Mazda. Men nu är även motorhuven motivlackad. Dock blev det inte exakt samma stuk men det gick ihop bra.

Det finns fortfr en del att fixa på den... Tona bakrutan och sidrutorna bak oxå. Nya vinter och sommardäck behövs. Nya fälgar vill jag oxå ha. Men men ;) Antenen ska bytas ut... Många som har frågat om jag har UFO-radar i bilen ;) Vill trimma den oxå *blink blink*

En polare tyckte jag skulle ha en bakrutedekal över hela bakrutan "0-100 på 30 min" *ler*

Dock är bilen fortfr till salu. Så det kommer inte bli att jag lägger ner särskillt mycket cash på den... Men vinterdäcken vill jag iallafall ha.

Nu ska jag bara få godkännt på ett repetitionsprov sen ska uppskrivningen bokas och sen kommer uppkörningen :D Har gått väldigt fort...

Av Bettan - 16 november 2007 11:17

Simple Plan - Perfect

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along


And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me


'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect


I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright


Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand!


'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect.


Av Bettan - 15 november 2007 19:57

Denna dagen har varit skitkass. Ett rent helvete rent ut sagt!

Jag är värdelös. Allting jag gör blir bara fel och jag sårar mig sj hela tiden. Jag orkar snart inte mer... ='( ='( ='(

Om det inte vore för Raz så hade jag förmodligen inte levt idag. Jag hade säkerligen legat under jord för lite mer än ett år sedan. Men nu kan jag inte göra något... Vill inte såra eller oroa honom... Men jag vet snart inte vad jag ska göra ='(

Jag känner mig dum och feg ibland...

Jag har varit fruuktansvärt nära att ta till rakbladet igen. Men så tänker jag på Raz, mamma och syrran. Då kan jag bara inte ='( Jag älskar dem aldelles för mycket för att kunna skada mig sj och må bättre för en stund...


Tack för att du finns Raz. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket och jag är evigt tacksam för att du alltid finns där, dygnet runt. Du lyssnar alltid och försöker göra så gott du kan för att hjälpa mig... Om jag inte hade träffat dig på festen hos Jerry första gången så hade jag säkerligen legat under jord nu... Jag vill aldrig förlora dig vännen. Du betyder sjukt mycket för mig! <3

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards