DjB

Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

House Of Pain i Malmö : TACK!

Av Bettan - 20 mars 2008 11:07

Igår skulle mamma in till House Of Pain i Malmö för att göra sin femte tatuering.
Och då bestämmde jag mig för att jag skulle göra en stjärna på underarmen. 600:- och 20 minuter senare satt den där. Och FAN vad den gjorde ont! Men nu är den där :D


På en bild ser man alla mina tre tatueringar.

Den i Svanken var första tatueringen jag gjorde. Den gjordes den 18 Januari 2007 och det var Tompa på Riverside Tattoo & Piercing i Landskrona som gjorde den.

Den på skuldran var andra tatueringen. Den gjordes den 7 Januari 2008 och det var Johan på Riverside Tattoo & Piercing i Landskrona som gjorde den.

Den på underarmen är min tredje tatuering. Den gjordes den 19 Mars 2008 av Thomas på House Of Pain i Malmö.

 
 
Nini

Nini

21 mars 2008 17:26

Och nu har jag suttit och letat motiv till nummer sex, sju och åtta ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia

18 april 2008 06:58

TJOHOOOOO.....GRATTIS TILL KÖRKORTET. BRA JOBBAT SNYGGING!!

Kram kram // Pia (Emelies mamma)

 
Jennie

Jennie

18 april 2008 12:28

Hej Bettan! Jag var inne på din blogg igår efter en sökning på Hpuse of Pain på google men fattade inte att det var DU. Inte förrän jag kom hit igen via din mammas blogg. Tjena! Jennie här, julfest i Trelleborg-Jennie :-)
Får jag länka till din blogg på min?

http://www.JenniesBlandadeBlogg.blogg.se

 
Bettan själv

Bettan själv

19 april 2008 15:45

Pia: Tack så mycket :D Kram

Jennie: Aha :) Brukar sj vara inne på din blogg och kolla ;)
Jadå, det är klart du får länka till min blogg på din. Får jag göra detsamma. Kram

http://djb.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

28 april 2008 20:34

Länka på du :-)

http://www.JenniesBlandadeBlogg.blogg.se

 
Jennie

Jennie

4 maj 2008 22:08

Du måste ju ha gaddat dig en gång till efter detta inlägget, glömmer du att blogga? ;)

http://www.jenniesblandadeblogg.blogg.se

 
Ingen bild

greena

19 juli 2008 10:55

hej! var inne o sökte efter house of pain på google men kom till din sida. Såg att du tatuerat dig där, vart de bra där tycker du? blev för ett tag sedan rekomenderad någon som ska jobba där, har tyvärr glömt bort namnet på han, mörkhårig kille som har en liten stjärna tatuerad vid ena tinningen. något du känner igen? vore underbart om du kunde veta vem jag menar!
mvh greena

 
sahara

sahara

25 augusti 2008 13:10

Hej! Jag hamnade också här av en slump. Vill bara säga att din stjärna är jättefin och det är bra att du blev nöjd! Till Greena vill jag däremot säga; välj ett annat ställe att tatuera dig på. Jag fick världens sämsta tatuering på House of pain och när jag klagade blev jag behandlad som skit. Fick inte ens några pengar tillbaks. Så tänk dig för innan du väljer house of pain....

http://www.spiritofsahara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 28 december 2008 19:03

Skaffat en annan blogg nu!  Kommer inte dyka upp så mycket mer här nu. Men vem vet. Kanske jag skriver något här igen? ...

Av Bettan - 25 december 2008 15:44

Jag vet, jag vet! Jag är jättedålig på att uppdatera i bloggen. Men vem bryr sig? :)   Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller 20 år :) Julafton igår. Fick det jag önskat mig så länge. En laptop!   20årsdagen kommer firas som jag vill. Klockan ...

Av Bettan - 26 november 2008 22:21

Tiden går fort. Bara 42 dagar kvar tills jag fyller 20 år. Känns som att det var inte så längesen jag fyllde 18 år.Hade aldrig någon fest när jag fyllde 18. Raz och jag hade nästan precis brutit förlovning och förhållande så ingenting kändes bra. Sat...

Av Bettan - 24 november 2008 22:19

Är ett tag sedan jag skrev i bloggen. Ska försöka bli bättre på det här. Skriver nästan varje dag i bloggen på garaget.org...   Men som sagt. Ska försöka bli bättre på det här... ...

Av Bettan - 17 oktober 2008 20:57

Vad håller du på mä?!Förstår du inte sj att kommer råka illa ut en dag så som du beter dig? :/Jaja...För ett tag sendan blev jag och en tjejpolare ovänner. Det var strax efter japmeet. Helt plötsligt kallade hon mig för en falsk hora. Jag var en slam...

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards