DjB

Alla inlägg under september 2007

Av Bettan - 25 september 2007 21:41

Citat: Ångra aldrig det som en gång fick dig att le!



Har inte skrivit på ett tag. Sist jag skrev var då Raz fyllde 18 år. Har hänt en del sen dess.

Har sagt upp vänskapen mä Bebbe. Och i stort sett hela kontakten. Vill inte se henne. Det är något fel i huvudet på henne.

Umgås mä Raz en hel del nu. Vi är så glada i varandra. Är det något så ringer vi direkt till varandra... Allt känns bra nu :D

Har sovit hos honom nu hela heljen. Tittat på film och myst mä några andra polare. *gosigt* Den kommande heljen ska jag vara hos Kita. Min "lillasyster" <3 Nästa helj igen ska jag nog till Raz igen ;) Känns som om man är ungen och Kita och Raz föräldrarna. *S*


Kita: Du är och kommer alltid att vara min "lillasyster" Älskar dig gumman <3

Raz: Det finns ingen underbarare vän än dig. Du lyssnar alltid. Älskar dig <3


Ni är så sjukt underbara på precis alla sätt och vis. Ni finns alltid där för mig, och jag finns alltid här för er, 24-7.

Ni betyder sjukt mycket för mig. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om ni inte fanns i mitt liv! Älskar er båda så fruktansvärt mycket. Glöm aldrig det! <3<3<3<3

Presentation

Omröstning

Är sugen på en ögonbrynspiercing igen. Ska jag eller ska jag inte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards